Reisplannen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ThijsenMarjolein - WaarBenJij.nu Reisplannen - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van ThijsenMarjolein - WaarBenJij.nu

Reisplannen

Door: Marjolein

22 April 2012 | Nederland, Rotterdam

Nog maar 3 dagen, 23 uur en 47 minuten en we vertrekken vanaf het vliegveld in Brussel richting Beijing..

Eerst zullen we van 26 april tot 5 mei met de Koninklijke Harmoniekapel Delft naar Beijing en omgeving gaan om daar concerten te geven. Hierna blijven Thijs en ik nog tot 8 mei in Beijing om van deze eerste week bij te komen en nog wat extra sightseeing tijd in Beijing te hebben.

Vanaf 8 mei verblijven we in en rond Guilin om de karstbergen vanaf een boot op de Li rivier te bekijken en de vele rijstvelden bij Longsheng. Vervolgens gaan we 18 mei naar Zhangjiajie om naar het prachtige natuurgebied Wulingyuan te gaan. Tenslotte vliegen we 21 mei naar Shanghai om daar nog een laatste citytrip te doen.

26 mei om 05.55 uur om precies te zijn landen we weer op Brussel en zit de reis er weer op. Maar eerst gaan we uiteraard genieten.

We zijn druk bezig met de laatste inkopen en het pakken en bezakken. De eerste week dat we samen met de Koninklijke harmoniekapel Delft op concertreis zijn in Beijing zijn we te volgen via het blog van de harmoniekapel:

Veel liefs en tot over een maand,

Thijs en Marjolein

• 22 April 2012 - 12:25

Rianne:

Leuk een waarbenjij:) Succes met inpakken en heeeel veel plezier in China!
    Tot over een maand!

Liefs Rianne

• 22 April 2012 - 14:47

Wendy:

Super leuk dat je ons op de hoogte gaat houden van jullie belevenissen. Ik ga jullie uiteraard volgen. Heeel veel plezier. Geniet er lekker van :)
    Liefs Wenn

• 22 April 2012 - 17:50

Gertrud:

Hee Lein en Thijs

Heel veel plezier!! Succes met de voorbereidingen en het inpakken! Geniet ervan!
    Als je terug komt, ga k net weg! Daarna gaan we es bijkletsen he :)

Liefs Truud

• 25 April 2012 - 18:03

Eva:

Oelalaaa... nog maar 1 nachtje slapen. Spannend hoor. Ik ben benieuwd naar alle spannende avonturen die jullie daar gaan beleven. Heel veel plezier en alvast een goede reis!!

Liefs Eva

• 25 April 2012 - 19:35

Lisa:

Leukleuk! Weer iets om te volgen! Nogmaals super veel plezier en geniet!!! Tis zo weer voorbij. X

• 01 Mei 2012 - 19:32

Lisa:

Hee Marjolein en Thijs!!

Jemig wat hebben jullie afgelopen dagen al veel beleefd zeg!! Aan de blogs op de site van de KHD te lezen vermaken jullie je prima! Mooi ook zeg die grote zaal waar jullie hebben opgetreden! En iedereen die met jullie op de foto wilde! Leuk hoor.. Ik ben benieuwd wat jullie allemaal nog gaan schrijven en meemaken.. enne don't forget the pictures!!

Have fun en geniet ervan!!

X Lies